aktuálne články

Na čo myslieť pri výbere markízy

Na čo myslieť pri výbere markízy

Ako vybrať záhradný nábytok a na čo si dať pozor pri údržbe?

Ako vybrať záhradný nábytok a na čo si dať pozor pri údržbe?

Na čo si dať pozor pri výbere detského obliečky

Na čo si dať pozor pri výbere detského obliečky

Ako si ľahko a lacno vyzdobiť domov na Veľkú noc?

Ako si ľahko a lacno vyzdobiť domov na Veľkú noc?

Ako vybrať fotorámik, ktorý sa k fotke bude hodiť?

Ako vybrať fotorámik, ktorý sa k fotke bude hodiť?

Pri výbere detskej postele hrá bezpečnosť prím

Pri výbere detskej postele hrá bezpečnosť prím

Vázu vyberajte podľa svojho vkusu a dekorácií v interiéri

Vázu vyberajte podľa svojho vkusu a dekorácií v interiéri

Ako vybrať závesné svietidlá, aby dobre plnila svoju funkciu a stala sa ozdobou miestností?

Ako vybrať závesné svietidlá, aby dobre plnila svoju funkciu a stala sa ozdobou…

Související články

Na kancelárskom kresle sa musí sedieť ako na obláčiku

Na kancelárskom kresle sa musí sedieť ako na obláčiku

Ako si doma zariadiť útulnú pracovňu?

Ako si doma zariadiť útulnú pracovňu?

Chráňte svoj chrbát pred bolesťou výberom správnej stoličky

Chráňte svoj chrbát pred bolesťou výberom správnej stoličky

Ergonómia a účelnosť by mala vládnu aj domáce pracovne

Ergonómia a účelnosť by mala vládnu aj domáce pracovne

súvisiace

Pracovnú morálku vylepší uprataná kancelária

Okolo svojho pracovného stola a na ňom má každý z nás zavedený nejaký systém, ktorý mu vyhovuje a je na neho zvyknutý. Keď sa v ňom niečo zmení, nastane situácia, ktorú všetci dobre poznáme: nič nemôžeme nájsť a strácame plno času hľadaním. Preto si na stole udržujeme poriadok radšej sami, ale pre celú kanceláriu už radšej dáme s upratovaním prednosť niekomu inému.

Malé kancelárie aj open space priestory potrebujú pravidelné upratovanie, rovnako zázemie aj kuchynka. Otázkou je, kto ho má robiť. V menších firmách sa môžu jej zamestnanci striedať alebo sa o neho stará recepcia, vo väčších firmách ale štandardne nie sú kapacity na riešenie upratovania svojpomocne. Zvlášť v hektickom hlavnom meste, kde je mnohokrát potrebné venovať svoj čas práci a nie vysávači alebo hubke na riad. Upratovacie firmy v Prahe sú tak riešením pre veľa spoločností, ktoré chcú mať svoje priestory čisté a udržiavané.

Často prichádza na rokovaní klienti a obchodní partneri, v kanceláriách vítame kolegami aj zástupcov dodávateľov a rozhodne chceme, aby sa u nás cítili príjemne. Okná plná šmúh, chuchvalce prachu v rohoch alebo vrstva prachu na poličke určite nie je správnou vizitkou, aj keby naše pracovné výkony boli sebelepšia. Na upratovanie kancelárií v Prahe je tak lepšie osloviť stabilnú firmu, ktorá sa o všetko postará a podľa dohody v pravidelných intervaloch bude o naše kancelárie i ostatné priestory starať.

V upratané kancelárii sa nám lepšie pracuje, nerozptyľuje nás všadeprítomný neporiadok a môžeme sa lepšie sústrediť na prácu. Poznajú to ľudia pracujúci doma aj vo veľkých priestoroch plných ľudí. Svoj stôl si každý udržiava tak, ako je zvyknutý a ako mu vyhovuje, ale okolie si často už nevšímame. V lete navyše nemusíme riešiť odpratávanie snehu alebo posyp chodníkov, zato je však dosť práce s údržbou zelene alebo trávnika. Všetky tieto i ďalšie upratovacie služby je vhodnejšie nechať špecialistom a venovať sa tomu, v čom sme dobrí - našej práci v odbore, ktorému rozumieme. A na stole si urobiť napríklad malý, súkromný, tvorivé neporiadok, ktorý nijako nepokazí reputáciu ani nám, ani našej spoločnosti.

Autor: InHaus.cz